måndag 18 oktober 2010

UTLOTTNING



Jag har sytt två stycken barnmössor som jag tänker lotta ut till er som har vägarna förbi Fionas och min blogg. Fiona visar här upp mössorna, en blå och en röd. Varje mössa har sex stjärnor, tre på var sida. Mössorna är sydda i fleece, även stjärnorna är i fleece.

(Mössan är ca 48 cm runtom i nederkant och går även på mitt huvud som är 57 cm runtom.)


Lite detaljer


Vill du vara med i utlottningen talar du om det här i en kommentar.
(Eller via Barnsajten eller Maria nova)


Skriv om du vill vinna en blå eller röd mössa, spelar det ingen roll skriv det också så är du med i både den röda och blåa utlottningen

.

Glöm inte att se till att du lämnar en blogg/mailadress som jag kan nå dig på ifall du vinner. Söndagen den 24 oktober 2010 kl 00.00 stänger lotteriet, fram till dess går det bra att anmäla sitt intresse. Lycka till!

6 kommentarer:

  1. Så klart att jag vill vara med =D Spelar ingen roll vilken av färgerna, dom är så fina båda två! va spännande =D

    SvaraRadera
  2. Hoppar upp o ner o vill vinna en blå mössa till min lille stjärna=) Roligt roligt!! Kramis phoebe

    SvaraRadera
  3. Såklart man är med i utlottningen å få dom där tuffa mössorna,färg kvittor då jag har båda pojke & flicka ! KRAM

    SvaraRadera
  4. Madeleine Franzen19 oktober 2010 kl. 18:17

    Såklart man är med i utlottningen å få dom där tuffa mössorna,färg kvittor då jag har båda pojke & flicka ! KRAM maddiz70 gick ej skriva mailadress...

    SvaraRadera
  5. Underbara mössor,och jag vill gärna vara med i utlottningen och om jag har turen att vinna så blev jag kär i den röda :)

    SvaraRadera
  6. har ''dagens blogg'' på min blogg just nu.
    Var gärna med & få en chans att bli länkad inför mina läsare. :)

    SvaraRadera