tisdag 28 december 2010

Pärlbroderi inspirerad

Jag blir så inspirerad av att se vad andra gör, just nu har jag lust att plocka fram mina pärlor och plocka lite med dom. Kika bara på dessa underbara pärlalster, blomsterbuketten är så fin.
Men jag har lovat att sy en drakmössa till en liten pojk, så det måste jag ta itu med till och börja med. En snäll släkting har gett mig en liten elak förkylningsbacill i julklapp, känner mig inte riktigt på hugget för någonting just idag. Få se om det blir något gjort under dagen.
Ni får kika på spiiidis alster så länge.

2 kommentarer:

  1. Va tråkigt att ni är förkylda, hoppas att du snart mår bättre.
    Ska bli kul och se vad du hittar på med pärlorna.
    Gott nytt år!

    SvaraRadera
  2. Vill önska dig ett
    Gott Nytt År!
    Lisa

    SvaraRadera